Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@powerspel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Recente Blog Berichten

Bekijk alle berichten
11 april 2024

Geweldig nieuws! Powerspel ontvangt het WebwinkelKeurmerk!

Lees meer
Hoe kun je starten met bewegend leren?
29 maart 2024

Hoe kun je starten met bewegend leren?

Lees meer
Voordeelpakket breuken - procenten - kommagetallen van Powerspel; materiaal voor spelend en bewegend leren
22 september 2023

Hoe kun je de kinderen uit groep 6, 7 en 8 goed breuken laten oefenen?

Lees meer

Heb je vragen?

Bij Powerspel staan we altijd klaar om je te helpen. Voor vragen, advies of tips; wij zijn er voor je.

Bovendien bieden we gratis adviesgesprekken aan!

Voel je vrij om (vrijblijvend) contact met ons op te nemen.

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief

Zo profiteer je als eerste van scherpe acties, ideeën en inspiratie rondom spelend en bewegend leren.